Spørgsmål og svar - Drive-in Storage

Hvordan booker jeg?

Du booker nemt din box med få klik på boxstation.dk. Vælg afdeling/sted og vælg herefter hvilken størrelse container du ønsker til din opbevaring. Når du har valgt størrelse, gennemfører du din booking ved at indtaste dine kontakt- og betalingsoplysninger. Så nemt er det!

Hvad må jeg opbevare i containerne?

Du må næsten opbevare alt i vores containere. Du må dog ikke opbevare gods, som kan være skadeligt for tredjemand eller for miljøet – herunder bl.a. fyrværkeri/eksplosiver, brandfarlige væsker og gods, samt trykflasker. Ej heller madvarer, ildelugtende varer eller levende dyr.

Er containerne tørre?

Ja. Vores containere er helt tørre og sikrede mod fugt og regn ude fra – så længe du sørger for at lukke og aflåse din box ordentligt, hver gang du anvender den. Du kan du trygt opbevare dine genstande hos os, hvis de skal holdes tørre og fri fra regn og fugtskader. Kondens indvendigt kan forekomme - især vinterperioden.

Hvad er åbningstiderne?

Alle vores afdelinger har døgnåbent for dig som lejer, så du altid kan tilgå din container 24 timer i døgnet – alle årets 365 dage. Vores kundeservice sidder klar til at svare på spørgsmål og hjælpe dig alle hverdage mellem kl. 10.00 og 16.00.

Hvad sker der når jeg har booket?

Når du har gennemført din booking, modtager du en bekræftelse med information omkring dit lejemål, samt instruktioner om adgang til din container. Du modtager samtidig en kode til den nøglebox, der sidder på døren til din container, hvor du finder selve nøglen til containerlåsen. Du kan flytte ind fra den dato, du har valgt som startdato.

Hvilken sikkerhed er der for mine ting?

Alle vores afdelinger er forsvarligt aflåste, ligesom vores containere er udstyrede med forsikringsgodkendte hængelåse. Når dine ting er aflåste i vores afdelinger, er de typisk dækket af din indboforsikring, hvis du er privat person. Vi anbefaler, at du sikrer dig, at denne er i orden, da du selv bærer risikoen for dine genstande. En virksomhed skal selv tegne forsikring.

Kan jeg fortryde min booking?

Ja. Skulle du fortryde din booking, så er det selvfølgelig muligt at annullere den. Vi har en fortrydelsesret på 72 timer. Denne fortrydelsesret regnes fra aftalens indgåelse, hvilket vil sige fra tidspunkt for bestilling via Boxstations hjemmeside. Bemærk, at hvis du har taget dit lejemål i brug, så frafalder fortrydelsesretten, og vores normale lejebetingelser gælder.

Hvordan opsiger jeg?

Du kan nemt opsige din lejeaftale ved at sende en skriftlig opsigelse til kundeservice@boxstation.dk. Vi har ingen opsigelsesperiode. Ved opsigelse udløber dit lejemål automatisk ved udgangen af den periode, du har betalt for. Har du betalt frem til den 8. i en måned, og opsiger dit abonnement den 4. ophører lejemålet automatisk 4 dage efter din opsigelse. Din container skal selvfølgelig være tømt, og nøglen skal være afleveret i vores key drop.

Spørgsmål og svar - Mobil box og Flytte box

Hvordan booker jeg en mobil box eller flytte box?

Du får et tilbud via denne hjemmeside og booker ved at kontakte kundeservice. Da prisen på levering, containerstørrelse og lejeperiode m.v. varierer, skal du blot indtaste nogle få oplysninger, så vi kan sende dig et tilbud på mail. Når du har modtaget dit tilbud kontakter du os blot med en bekræftelse og vi sørger for at du modtager en mail hvor du kan indtaste dine kontakt- og betalingsoplysninger. Når betalingen er gennemført leverer vi din container som aftalt.

Hvad sker der når jeg har booket?

Kort efter du har accepteret vores tilbud, modtager du en ordrebekræftelse, samt en mail med information om det videre forløb. Vi kontakter dig personligt, for at aftale det praktiske. Under samtalen afklarer vi tidspunkt for leveringen, samt gennemgår hvor selve containeren skal placeres hos dig. Det er vigtigt, at vi får alle detaljerne på plads, så vores kranbil kan komme til og placere containeren forsvarligt. Hængelåsen leveres samtidig med containeren.

Hvad må jeg opbevare i containerne?

Du må næsten opbevare alt i vores containere. Du må dog ikke opbevare gods, som kan være skadeligt for tredjemand eller for miljøet – herunder, men ikke begrænset til, fyrværkeri/eksplosiver, brandfarligt væsker og gods, samt trykflasker. Ej heller madvarer, ildelugtende varer eller levende dyr.

Hvilken sikkerhed er der for mine ting?

Alle vores containere er udstyrede med forsikringsgodkendte hængelåse. Når dine ting er aflåste, er de typisk dækket af din indboforsikring, hvis du er privat person. Vi anbefaler, at du sikrer dig, at denne er i orden, da du selv bærer risikoen for dine genstande. En virksomhed skal selv tegne forsikring. Du kan du trygt opbevare dine genstande hos os, hvis de skal holdes tørre og fri fra regn og fugtskader.

Er containerne tørre?

Ja, vores containers er tørre og sikrede mod fugt og regn – så længe du har sikret at lukke og aflåse din box ordentligt, hver gang du anvender det. Derfor kan du trygt opbevare dine genstande hos os, hvis de skal holdes tørre og fri fra regn og fugtskader.

Kan jeg fortryde min booking?

Ja. Skulle du fortryde din booking, så er det selvfølgelig muligt at annullere den. Vi skal blot have besked senest to hverdage inden leveringsdagen. Ring til os på 70 27 37 27 eller sendes os en mail på kundeservice@boxstation.dk

Kan jeg stoppe min leje tidligere end planlagt?

Ja, det kan du. Er du færdig før tid, så fortæl os det så snart du ved det. Så vi hurtigt kan hente containere igen. Vi kan afhente din box indenfor 2-3 hverdage. Du betaler selvfølgelig kun for de dage, du har brugt containeren.

Kan jeg forlænge min lejeperiode?

Selvfølgelig. Vi skal bare vide det to hverdag inden din lejeperiode stopper. Ved forlængelse af en booking, har du både mulighed for at oplyse os om en ny slutdato eller lade dit lejemål løbe frem til du selv kontakter os med en dato for afhentning af din box.

Fik du ikke svar?
Kontakt os på kundeservice@boxstation.dk eller på 70273727.